Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.08.2009 10:56 - Системата.............
Автор: dylan22 Категория: Други   
Прочетен: 1399 Коментари: 1 Гласове:
2



Налага се да се боря със   " системата" ...тази , с която всеки от нас се сблъсква всеки ден.
Вивател - чуваме за тях почти всеки ден с рекламите, но .........истината е различна.
Накратко:
Преди 2 години се отбих в техен офис и закупих карта за безжичен Интернет. Трябваше ми , защото през лятото се качваме на вилата , а там няма друга възможност. Разбира се предварително ме увериха , че има обхват и...аз подписах договор платих картата и щастлива се прибрах .Радостта ми идваше от факта, че няма да прекъсна връзката си с дъщеря си , която живее в Австралия.
Радостта ми беше кратка , защото нямаше Интернет, просто нямаше никакъв обхват . Веднага потърсих среща с Вивател-ци,но.........уви оказа се ,че не мога да прекратя договора, не мога да имам интернет, че трябва да платя неустойки и.........куп други безхаберни неща.
Последва агония от бездушие от всички възможни институции като КЗП  или КРС , които си направиха труда да ми отговорят и да ми кажат, как не си знам адреса, или че Интернетът не е за конкретен адрес, а за цяла област .
Разбира се, че няма да оставя нещата така !
Но към Вас : Не ползвайте техните услуги. Договорите, които сключват са направени йезуитски , при всякаква ситуация вие ще бъдете виновни. Освен всичко друго не предлагат качествени услуги.
 
Чувствам се задължена да дам няколко полезни съвети:
1. Задължително четете общите условия, защото винаги в договора се позовават на 
    тях.
2. Изяснявайте на място преди подписване на договора значението на нянои абзаци
    за да сте наясно какво би се случило, ако на вас нещо ви се случи.
3. НИКОГА ВИВАТЕЛ !!!! Те се крият зад БТК, но в същото време не е ясно какво се
    случва и докога ще ги бъде.

СЕга ползвам безжичен Интернет на Мобилтел и съм много доволна .




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - interesno. . . 6toto i nie mislim da ...
03.08.2009 11:04
interesno...6toto i nie mislim da minem na bezji4en internet... blagodarq
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: dylan22
Категория: Други
Прочетен: 185076
Постинги: 14
Коментари: 59
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930