Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2010 15:39 - ИЗДАВАНЕ НА НОВИ ДОКУМЕНТИ БЕЗ НОМЕР !
Автор: dylan22 Категория: Други   
Прочетен: 2612 Коментари: 0 Гласове:
0



Как се случи при мен ?

Един ден на 16.07.2010  (ПЕТЪК) реших да посетя паспортната служба в  Младост  3   за да се информирам  как и какво е необходимо за да се сдобия с новите  документи , особено за паспорта имах нужда да се случи много бързо.

В 8.45 сутринта бях в паспортната служба и вече бяха раздадени  около 100 номера. Не се раздаваха повече, но и аз едва ли щях да си взема. Тогава попитах полицая каква е възможността за мен, когато нямаш номер.
Неговият отговор беше следният:
1. Първо минават хората с номера
2. Вие можете да минете, когато минат всички с номера
3. Имайте предвид , че за 1 час минаваат около 25 човека и най-добре елате около 13.30-14.00.

Аз си направих сметката за 12.45 и бях там. Наистина бяха минали номерата и чакаха 3-ма  души без номера, така че и аз се наредих на опашката.

****
Тук ще поясня , че ако сте решили да сменяте някои от документите си не е необходимо да носите нищо друго освен тях самите. СЪЩО Е ДОБРЕ ДА СИ ПЛАТИТЕ НА КАСАТА ТАКСАТА  зА УСЛУГАТА за да не се бавите после.
***
Стъпките са следните :
1. Чакате да ви дадат бланка - заявление, която е попълнена с
    вашите данни и вие трябва само да отразите с  "Х" дали са 
    верни. Ако не са верни поставяте флага на "НЕ" и нанасяте
    вярната информация. Тук ви искат бележката с платената такса
    и стария документ.Отне ми около 20 мин. с чакането.
2  Чакате за следващата стая , където обработват заявлението -
    отне ми не повече от 10 минути с чакането.

3. Непосредствено до гишето за обработка е стаичката, където ти
    правят снимка (виждаш се на компютър) и ти заснемат
    електронно отпечатъци на двата показалеца. Това ми отне още
   10 мин. с чакането.

В 13.30 бях готова , а навън нямаше чакащи. Т.е. ако бях дошла към 13.30 дори нямаше да чакам на опашка.

Не знам  дали в другите паспортни служби процедурата минава по този начин, но поне за Младост може да бъде от полза тази информация.

Паспортната служба работи до 17.00, така че определено в следобедния час се предполага приключването на раздадените номера, които са краен брой.
Не е нормално да се ходи в 4.00 сутринта за да си вземете номерче. Всъщност нещата могат да се случат и по начина , по който аз се справих.

Успех на всички !


Тагове:   нови,   номер,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dylan22
Категория: Други
Прочетен: 185026
Постинги: 14
Коментари: 59
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930